Ruta de navegació

Camins de navegació

Títol Fòrum d’Empresa Andorra Telecom

Fòrum d’Empresa Andorra Telecom

tercera edicio

TERCERA EDICIÓ

Andorra Telecom va tornar a dedicar el Fòrum, celebrat el 9 de juny al Centre de Congressos d’Andorra la Vella, a qüestions de seguretat amb una gran resposta de públic. Durant el certamen  es va informar de l’obtenció per part de l’operadora de telecomunicacions de la certificació de Seguretat de la informació. La directora d’AENOR a Catalunya, Eva Subirá,  va lliurar al nostre director general, Jordi Nadal, el diploma que reconeix les bones pràctiques en matèria de seguretat de la Informació amb la implantació d’un sistema de gestió, basat en la Norma ISO 27001:2013.

L’obertura del Fòrum va anar a càrrec del  director general d’Andorra Telecom,  que també va ser l’encarregat de donar pas a la primera de les ponències que amb el títol genèric “Evolució Seguretat”, desenvolupada pel responsable de l’àrea de planificació i risc d’Andorra Telecom, Cèsar Marquina, i l’enginyer de seguretat i frau d’Andorra Telecom, David Julián.

Al llarg de la jornada es van succeir les intervencions d’especialistes en qüestions de seguretat, com el responsable de Red Team a Innotec System, Eduardo Arriols, amb la xerrada "Quan l’atac és la millor defensa", i el gerent de comptes de Fortinet per l’Àrea de Catalunya i Andorra, David Macià, que va titular la seva ponència "Estat de l’art de la ciberseguretat".

Andorra Telecom va aprofitar la nombrosa assistència d’empreses en aquest fòrum anual per presentar el seu nou servei Som Cloud, un sistema d’emmagatzematge i gestió de dades al núvol personalitzat per als clients. La ponència, la primera de la tarda, va anar a càrrec de l’analista de negoci d’Andorra Telecom, Jordi Celades, i l’enginyer prevenda de Nexica, Eugeni Viudez

 

Càpsules de resum de les conferències de la tercera edició:

               

 

segona edicio text

SEGONA EDICIÓ

El 2n Fòrum d’empresa d’Andorra Telecom es va celebrar el 26 de novembre al Centre de Congressos d’Andorra la Vella. Aquesta jornada, amb el títol "La diversificació i la digitalització: reptes d’avui," va basar-se en el procés de canvi que viu tant la companyia com el teixit empresarial del país.

El director general d’Andorra Telecom, Jordi Nadal, va obrir el Fòrum amb una ponència dedicada al procés de diversificació de la companyia, que comporta l’obertura de noves vies de negoci i la internacionalització de l’activitat.

La segona conferència va a càrrec del director de màrqueting i relació amb el client de la companyia, Carles Casadevall que es va centrar en els productes de diversificació que l’empresa està desenvolupant a través del Departament de Desenvolupament Estratègic i Innovació.

El darrer ponent d’Andorra Telecom, Josep Vilana, responsable de vendes d’Andorra Telecom, va dedicar la seva intervenció als serveis d’empresa sobre fibra òptica, en un moment d’especial interès amb l’horitzó de l’apagada del coure a finals del 2016.

El professor Andreu Veà, enginyer superior en Electrònica i màster en Gestió de les Tecnologies de la Comunicació va tancar la jornada.  Veà, president del capítol espanyol de la Internet Society, va fer, amb la conferència “Bio higlights”, una reflexió i una anàlisi de la nova era que afrontem en un món totalment connectat.

 

Primera edicio

PRIMERA EDICIÓ

El primer Fòrum es va celebrar el 18 de juny del 2014. Aglutina en un únic esdeveniment el simposi de seguretat, que organitzem cada dos anys i que el 2014 arribava a la tercera edició, i una jornada de vendes.

El primer tram de la jornada es va dedicar a la seguretat i va girar al voltant de les incidències, la gestió del frau o les auditories en sectors que poden considerar-se crítics. Entre els ponents destaca el responsable de gestió de risc d’Andorra Telecom, Cèsar Marquina, o l’especialista en temes de seguretat de la companyia, David Julián.

Pel que fa al simposi de vendes, compta com a ponents amb el president de Barna Consulting Grup, Cosimo Chiesa, i amb el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, que analitzen la incorporació de les noves tecnologies a les vendes.