El primer Fòrum es va celebrar el 18 de juny del 2014. Aglutina en un únic esdeveniment el simposi de seguretat, que organitzem cada dos anys i que el 2014 arribava a la tercera edició, i una jornada de vendes.
El primer tram de la jornada es va dedicar a la seguretat i va girar al voltant de les incidències, la gestió del frau o les auditories en sectors que poden considerar-se crítics. Entre els ponents destaca el responsable de gestió de risc d’Andorra Telecom, Cèsar Marquina, o l’especialista en temes de seguretat de la companyia, David Julián.
Pel que fa al simposi de vendes, compta com a ponents amb el president de Barna Consulting Grup, Cosimo Chiesa, i amb el gerent d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, que analitzen la incorporació de les noves tecnologies a les vendes.