Andorra Telecom

Wednesday 07 de August de 2024

El teu suport, la nostra força

Special Olympics Andorra és la protagonista de la nova campanya de micromecenatge d'Andorra Telecom a través del projecte Donació Solidària.

El 2 de maig vam anunciar el nou projecte social al qual es destinen els recursos de la campanya de micromecenatge que realitzem gràcies a molts de vosaltres. El projecte de Special Olympics consisteix en un intercanvi a Andorra de 10 esportistes alemanys amb discapacitat intel·lectual i els seus 5 entrenadors l'estiu del 2025. 

Una visita que té el seu origen en la participació dels atletes de Special Olympics Andorra als Jocs Mundials de Berlín el juny del 2023. En aquella ocasió, els atletes andorrans van ser molt ben acollits a Olsberg, un poble de Renània del Nord-Westfàlia, i van prometre als seus amfitrions acollir-los al nostre país per mostrar-los Andorra i especialment la nostra cultura i natura.  

L'objectiu de recaptació per aquest projecte de Special Olympics és de 9.000 € i tots els clients d'Andorra Telecom que ho desitgeu podeu participar sumant 50 cèntims d'euro a la vostra factura mensual. Podeu activar-ho a través de la botiga online de l'app o el web d'Andorra Telecom, o bé trucant al 115. 

Activa la teva Donació Solidària aquí.  

Contacta amb nosaltres

Botiga
C/ Prat de la Creu nº 2
AD500 Andorra la Vella
De 9h a 18h (de dilluns a divendres)
De 9h a 14h (dissabtes)
Servei d’atenció al client
Truca’ns al 115,
o al (+376) 301 115 si ets a l’estranger.
De 8h a 23h (de dilluns a diumenge).
En cas de pèrdua o robatori d’un terminal mòbil, l’horari és de 24 hores tots els dies de la setmana.
Despatx seu social
875 000
De 8h a 18h (de dilluns a dijous).
De 8h a 15h (divendres).
Informació telefònica
nacional i internacional

111
Preu de la trucada 2 € d'establiment i 0,26 € per minut.
De 8h a 21h (de dilluns a diumenge).